Juris praecepta sunt haec: honeste vivere, alterum non laedere, suum cuique tribuere.
Domitus Ulpian

Principiile dreptului sunt acestea: a trăi în mod onorabil, a nu vătăma pe altul, a da fiecăruia ce este al său.
Domitus Ulpian

Suna acum:
+40724809454

Cabinet de Avocat - Peltea Gabriela Veronica   Cabinet de Avocat - Peltea Gabriela Veronica

NOU! 17 aprilie 2013

In vederea asigurarii unor servicii cat mai complete si profesioniste cabinetul nostru de avocat a perfectat o colaborare cu un cabinet de detectiv particular, pentru a aduce probe in sustinerea cazurilor. Telefon 0769510118, 0731596104, 0756322181.Site http://www.detectiv-particular-buzau.ro

27 iunie 2013

Comunicat de presa referitor la aprobarea de catre Guvern a Ordonanţei de urgenţă privind taxele judiciare de timbru.

3 iunie 2013

Comunicat de presă referitor la vizita de evaluare privind implementarea Strategiei Naţionale Anticorupţie la Ministerul Finanţelor Publice

Peltea Gabriela Veronica – Cabinet de avocat ofera clientilor sai servicii juridice in cele mai importante domenii ale dreptului, avand ca scop final permanenta protectie a drepturilor si a intereselor acestora, in contextul unei deosebite complexitati a sistemului legislativ romanesc si european.

Asistenţa noastră se înscrie în următoarele domenii:

·        Probleme de  drept civil

·        Probleme de  drept penal

·        Probleme de  drept comercial

·        Probleme de  dreptul muncii

·        Probleme de  dreptul mediului

·        Alte servicii asigurate

Serviciile oferite includ redactarea de contracte, asistenta pe timpul negocierilor, consiliere juridica si reprezentare în fata instantelor, pentru persoane fizice sau juridice atat romane cat si straine.